هر روز روز توست .تو نباشی زمین و زمان معنای زیبایی ندارند .
آرامش قلبم مدیون نگاه توست .
مدیون دعای توست .دستانت را می بوسم و بر پای مهربانت که خداوند بزرگ بهشت زیبایش را آنجا آفرید سجده می کنم .خطوط افتاده بر پیشانیت را می ستایم که رنج سال ها صبوریت را در فراز و نشیب عاشقی ات فریاد می زنند .مادر - مهربانم شرمنده بهار جوانیت هستم که چه بی محابا برای من ارزانیش داشتی و هنوز هم مهربانانه بذل و بخشش می کنی .
مادر مهربانم دوستت دارم عاشقانه و متشکرم از خدایی که عشق تورا زیباترین عشق ها قرار داد .
می بوسمت و جانم را فدای لحظه لحظه ی عمر با ارزشت می کنم .مادرم با من باش تا همیشه .بمان تا شادی و خوشبختی سهم همیشگی قلب کوچک من باشد.
ما را در سایت زرقان ما هنوز همان معدن زر است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63